Monday, October 25, 2010

Final Fever



Final tinggal 2 hari je lagi. Esok mula cuti. Sehari sebelum exam harus study. Office?? Left that away.. Tak nak fikir. Sesiapa yang ada esok, tolong selesaikan kerja yang separuh siap. Dah letih menghadap komputer lama-lama. Boleh bikin mata lagi bertambah rabun.

Hari ni pergi beli pen. Pen Stabilo Exam Grade berharga RM1.90 sebatang. Nak lulus cemerlang harus pakai pen ni. Hey, tak tengok iklan tv ke apa kauorang ni? Kan pelajar-pelajar tu lulus cemerlang bila pakai pen ni. Kauorang banyak tak lulus pasal tak pakai pen Stabilo Exam Grade. LOL!

First paper, prinsip asas Islam. Start jam 9.00am. Habis jam 11.00am. Pagi-pagi gua harus bangun awal. Nak berkejar ke Shah Alam bukan macam pergi Ampang Point. Habis masa kat atas jalan. 45 minit perjalanan. Campur jammed, kereta yang eksiden, kereta yang dikejar polis jadi 1 jam. Semuanya berlaku kat Federal Highway. Memang pelbagai kes jalanraya ada. So, hari rabu nanti aku kena gerak pukul 6.30am. GILER AWAL KAU?? Kena la awal. Nak tempuh traffic, nak breakfast (pekena kat Pak Ali Seksyen 7 dulu), nak berak (bladder aku sangat bagus especially pukul 7.30am memang time aku berak), nak baca buku sekejap..kena la awal. Nak jumpa member-member dulu. Paling tidak, kau kena la wish good luck kat member-member right??

Last paper 11 November. Pherghh! Tikam jantung gua rasa. Lambat giler paper management gua.

Wish me luck and i'll prays for u guys too!

Any succes will not succeed if u don't have an any effort, am i right?


p/s: Psssttt! Boss tak ada. Boleh curik masa jap baca buku!

3 comments:

Iman's Umi said...

wish gudluck awal2...bc buku bl ada ms senggang, klu x rugi beli.

SeRiNa said...

Dik...

Good luck ...tenangkan hati...k...moga2 dapat buat the best...alah boleh buatnye...jang ko gabra dah....

Eka Zulaykha said...

woah! mekaceh di atas keperihatinan kalian..ecewah! (^_^)