Tuesday, May 25, 2010

Nauseating My Feeling



Hari ni lunch sorang-sorang. Sob.. Sob.. Tapi rupa saya ketika sobbing tak lah macam kat atas ni. Sesungguhnya, saya tidak lah berbulu di dagu, tidak ada apple adam, hatta 'asam boy' pun memang saya tak ada seperti gambarajah di atas. Indeed, i'm a girl. Truly girl! Hohoho.

Saya beli nasi goreng paprik untuk lunch tengah hari. What? Nasi Goreng Paprik?? Kau kata kau tak nak makan lagi nasi bergoreng?? Dah lah bergoreng, berpaprik lagi! Semua ini salah dia sebab makan nasi goreng paprik depan saya semalam. Terus saya terliur macam ibu mengandung mengidam jajan.

(T_T)

Tak apa. Hari ni jek..

Hari ni saya lunch sambil tengok video klip Shahir AF8. Wuhu~! Ok, tinggalkan dulu Shahir AF8 sebentar. Saya makan sorang-sorang. Usually, ada orang teman. Makan sama-sama, jalan sama-sama.. (Halah! Dalam sebulan je lah, gehmok. Kecoh betul) Muak tak kau dengan statement aku? Huhuhu.

Yee. Petang ni ada pasar malam. Boleh ajak ayah pergi pasar malam. Nak beli roti john brother john. Eh eh, aku tak tipu la. Memang nama gerai tu 'Roti John Brother John'. Ingat aku tipu eh? Ok, memang aku selalu buat-buat tipu, tapi kali ni saya tak tipu. Roti john brother john tu sedap giler. Tiap-tiap minggu pergi beli. Dah addict macam addict jajan jagung.

Sedap..

Oh, great! Pagi tadi ada morning assembly. Yeah, masih tak terlewat lagi nak sambut Hari Ibu. Ada puisi, ada cerita hadis, ada lagu. It's all about mom. Saya yang sudah tidak mempunyai ibu, ... (terasa dalam hati). Saya menangis. Air mata saya yang selalu gugur time kena usik, gugur lagi bila dengar puisi dengan cerita hadis tu. Orang tak nampak kut. (nasib baik dalam dewan tu gelap. lampu ditutup) Tapi tiba-tiba ada orang snap gambar saya tengah kesat mata. Hampass betol! Aku tak nampak plak siapa gerangan yang gatal snap muka aku tuh. Kalau nampak, siap kau! Hohoho.

Everyone dapat flower. Kecuali bapak-bapak. Hehehe! Hari Bapa belum tiba ye. Lagi 3 weeks kita akan sambut. Harap bersabar okay. Saya pun dapat bunga jugak. Dapat colour purple. Pastu tukar kat Kak Lela, nak colour merah jugak. Hohoho!


eyka longan: "Dan kau akan memanggil malaikat itu... Ibu..."

2 comments:

ARIFADILAH MD HASHIM said...

ko katakanlah pada akak kau ni yg diet ko ni da terhapus..hapuskan lah terus dietmu itu eykaka...ekekekekekekeke..

Iman's Umi said...

Xde chatbox...sy tls sini ye, anda ditag, sila jawab ye