Friday, May 21, 2010

Makan, Makan, dan Makan Lagi


Kenduri terhebat!

Woah, bunyi macam ada fun fair sekali. Hohoho! Hari ni hari Jumaat. Penghulu segala hari. Juga, hari terhebat untuk moment ini. Di mana, ada..

...Nasi Lemak...

...Buah betik, buah kegemaran saya...

...Kuey Tiaw..

...Rojak...

Semuanya makanan. It's all about food! Yummy.. (memang kuat makan betul la kau eyka) Dari jam 8.30 pagi sampai 12.00 tengah hari, saya terpaksa tahan nafsu akibat mereka masak nasi lemak kat pantry. Hohoho! Harum siot.. Tak tahan betul bau santan campur bau nasi tanak. Woawoawoa! Taip surat pun salah-salah taip tulis 'nasi lemak bau kau sedap'. Hahaha!


Buah betik, buah pelawas buang air besar.
Sebab tu saya suka makan. So, tak lah sembelit lepas makan nasi lemak. Hohoho!



Tangan gebu berjam biru tu tangan saya.
Tangan bercincin nikah tu tangan Kak Sha.


Mandor dapur.
(Kau tengok, garang tak muka dia dengan misai lentik tak jadi tu?)


Telur dah jarang-jarang dah.


Kak Biah, ekau takdo kojo yo? Suka ambil gambar *tuut* orang?
Hohoho!


Acik ni memang suko posing. Tak yah di suruh. Hoho!



Tokei kek: Haha! Aku makan ni, kau makan tu. Kau tak ada..
*Gemuk tak acik baju biru kat belakang tu? Hehehe.


Sedap jugak nasi lemak Wak Salim. Saya makan 3 ulas buah betik + 2 pinggan comel nasi lemak + 3 sudu kuey tiaw = tak tahu esok boleh berak ke tak. Hohohoh!

*end*

No comments: