Tuesday, May 25, 2010

Rugby is The Best Game For You

Shahir AF8! Kau dah buat aku suke star AF plak. Adu! Dimana prinsip aku untuk tidak menyukai AF selama ini? Hohoho! Yeah, i love Shahir AF8. He's my first AF's star who i love to. Addict giler dengar lagu kau, Shahir.

Ok, kembali kepada tujuan utama.

Untuk sebulan ni, tak dapat jumpa Kerol. Ho~ dia dah start masuk Kem SUKMA. (T_T) Tak apa eyka, nanti dia balik, ok. Jangan gedik! Kau gedik aku benci. Hahaha! These a few pictures of Mohd Khairul bin Fakri. Sedang bermain-main rugby (beritahu seperti dia sedang bermain tenteng. hohoho!)


Kerol: Hoi si pemakai gigi pelesu! Bak balik bola aku!
Si Pemakai Gigi Pelesu: Tak nak, tak nak!! Wek! Wek! Kau amek, aku petuk kau dengan gigi aku.. Hahaha!



Kerol: Hoi rambut megi! Berani amek ar bola aku! Hahaha.
Si Rambut Megi: What? U insulting my hair. How dare you!

Sorry sayangku. Daku hanya bergurau. Hohoho! Pictures ni saya kredit dari sini. 

Saya tunggu awak balik. Jangan surprise kalau saya buat gila datang Melaka, ok?

(^_^)

No comments: