Tuesday, May 4, 2010

Happy Mother's Day

"Kini aku, hilang tempat mengadu..
Oh Ibu..
Damailah engkau di sana
Ku taburi bunga mewangi hadiah dari anakmu..
Ibu..."


Hari Ibu bakal tiba ahad ni.

*Sedih*


Hari Ibu tahun 2007, last saya dapat sambut dengan arwah emak saya. Dua tahun sudah pemergian emak saya. Honestly, kasih sayang seorang emak memang tak ada ganti. Sekarang, saya hanya mempunyai seorang ayah. Satu-satunya orang tua yang perlu dijaga hatinya selepas pemergian emak.


Tak ada lagi cheese cake, choclate moist, cupcakes, macarony goreng..

Tak ada lagi bebelan..

Tak ada lagi bunyi masak awal pagi..

Tak ada lagi bunyi mesin jahit...

dan

Tak ada lagi bau emak...

(-_-)

Yang tinggal hanya kenangan...

dan

Kasih sayang...

I miss you, mom..

I love you so much!


Love,
Your daughter who will miss you every second, every minute, and every single day
- eyka -


Just for you, mom..


I love you, mom..




2 comments:

Fifie said...

sedekah kan AL-FATIHAH..insyallah ur mom will oweys wif u..

Eka Zulaykha said...

yeah..thank you anyway. (^_^)