Monday, May 17, 2010

Random

En. Gigi, bila kamu nak rapat nihh? Saya dah tak betah lagi nak pakai pendakap gigi yang hodoh lagi menyakitkan ni.
(-_-")

Saya nampak ganjil

Saya nampak pelik

Saya nampak aneh

Eh eh, bukan sama ke maksudnya sama ke? Tengok! Pengulangan ayat. Nampak sangat kau mengantuk lagi soyong eyka.

Merungut pasal gigi sambil berasa mengantuk.

Satu tabiat saya paling pelik, time shopping saya boleh menguap dan berasa mengantuk. Ok, kau teruk eyka. Memang teruk punya buruk mata. Usually, bila saya teman kakak saya shopping. Kalau kirai kain baju dalam bin shopping tu lama giler. Ok, itu yang pertama-tama. Yang kedua-dua, bila saya teman mothers shopping. Fuh! Tengok barang anak pun dah sejam. Hohoho

Saya yang masih dara dan belum berkahwin rasa macam pelik dan terfikir...

"Oh, bila aku dah ade anak boleh jadi macam ni agaknya kut.."

Tihehehe!


Kak Lala mengirai baju pilihan hati

Time ni penuh sesak giler. Tersenggol-senggol bontot. Aku sorang je tak pilih apa-apa (yelah, aku mana kahwin lagi)
 

Kak Lala: Eyka! Cantik tak? Cantik tak?
Saya: Kak..muncung dengan hidung kau jaga siket..


Kak Biah pilih baju Danisha.


Ekau tengok. Orang Labu kodokut. Hahahah! Siap kiro pinjam kalkulator promoter.
Takut tolobeh bajet. Pastu kena ambek balik dengan promoter india tuh
Ekekek!


Sumbat makcik.. Jangan tak sumbat.. Beg plastik kosong lagi tuh.
Boleh masuk baju abahnya.. Hohoho!

Saya sorang je tak beli apa-apa. Nak beli untuk anak? Tak kahwin lagi.. Nak beli untuk anak buah? Kakak pun tak kahwin lagi. Nantilah. Tunggu kakak aku 'berbuah' dulu baru boleh belikan untuk anak buah. Hohoho!

So, dari cerita gigi boleh berakhir dengan cerita shopping mereka berdua. Hahaha! Tengok, kan aku dah kata. Aku memang pandai bukak cerita.

(^_^")

4 comments:

Anonymous said...

uit..shomels sungguh ibu berbaju maroon tu kan...beli..jgn xbeli

Eka Zulaykha said...

comel? comel ke? comel lagi india promoter yang rampas kalkulator tu kut.. hohoho!

Iman's Umi said...

Sy dh ikut, jadi sy nk gula2 saya...cpt bagi...kekeke

Eka Zulaykha said...

gula-gula? tak boleh bagi sangat. nnt kena kencing manis. ekekek!!