Wednesday, June 30, 2010

Frust Wohh..

Kepada diary,

Sekarang World Cup 2010 dah masuk pusingan kedua. Tapi diary, Portugal kalah dengan Sepanyol 1 - 0 lah. Tak dapat saya nak tengok Cristiano Ronaldo main bola lagi. (T_T). Saya sedih. Dialah pencuci/eyemore saya bila tengok bola. Siapa lagi saya nak tengok lepas ni?? Saya sedih sangat diary. Sob..sob..sob.. Nangis? Bukanlah diary. Hingus keluar jek. Tak apalah diary, mungkin saya kena beralih pandangan kepada Lukas Podolski pulak. Dia ni kan diary, mula-mula saya tengok dia macam tak hensem jek. Lepas kakak saya kata "eh eh hensem la gemok, cuba kau tengok" terus saya terpesona, diary. Kakak saya minat benor dengan Germany, diary. Saya pun suka jugak. Lepas tengok Lukas Podolski. Hehehe. Mata keranjang kan saya ni diary. Tapi apakan daya saya diary, saya memang macam ni. Kalau diary tengok boyfriend saya pun diary dah tahu saya memang suka tough guy diary.. Hehehe.

Apa-apa pun kan diary...

Germany versus Argentina
3rd July 2010

Jangan lupa tengok haa diary!

No comments: