Tuesday, June 22, 2010

Top of The Top - not rooftop

Woah! Saya kena tag dengan iman's umi. Yeay! Saya memang tunggu tag dari orang sebab saya dah kontang idea dah ni..! Hohoho! Thank you.. (^_^) By the way, i'm the Top Blogger 2010! Woah..for real meh?? Tocei tocei..!




Bila dah kena tag, kenalah jawab soalan ala-ala wartawan interview kau. Hohoho.


1- Apa nama blog anda dan kenapa letak nama itu?
Dah blog ni saya punya. Letaklah nama sendiri. Macam kau tak reti. Heheheh. "When heart Speaks" was my blog description. Honest and no hipocrita!

2- Apa nama URL blog dan dari mana datangnya idea itu?
ohezu.blogspot.com. that's my url address. I pick 'ohezu' sebab bila orang panggil nama saya mesti "ezu..ooooo ezuuuu!! oh ezu, kau kat sini rupanya" Maka terjadilah ohezu.. Tiada pengaruh daripada kefaymesan dari ohmedia! atau ohbulan! sama sekali. Understood?!

3- Apa method dalam penulisan anda?
Ikut sedap hati, ikut suka rasa, ikut sukahati aku la. Hahaha! Ish, tak sopan betul. Ok, mood serious dah turned on. Spontaneous, funny, and gila! Kadang-kadang saya pun tulis benda-benda emosi gak..dan, kalau kena tag, saya lagi seronok menulis. Boleh aku merepek banyak-banyak.

4- Pernah terasa nak hapuskan blog? Sebab musbabnya?
Hapus blog sendiri ke blog orang? Blog orang lain punya boleh tak? Hohoho! Aku nak hapus lupus blog orang yang suka curi entry aku. Blog aku yang tak glamer faymous ni pun nak curik-curik. Emm..sendiri punya blog sayang wohh.

5- Pernah ahli keluarga anda baca blog anda?
Pernah lah.. kakak, sepupu-sepipit, mak sedare, bapak sedare, semua baca. Ye, blog aku telah meluas. (bajet best. hehehe)

6- Apa perasaan anda bila orang kata blog anda buruk sedangkan orang lain kata blog anda cantik?
Pergi go-blog (goblok) sama kamu!! Hahaha. Kepada yang memuji, sorry, tak ada syiling lebih lah.

7- Bila blog anda diberanakkan?
Hujung tahun 2009. Hilang ingatan dah bila tarikh sebenarnya beliau diberanakkan.


8- Siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
Mama lala lah.. Dia orang pertama saya heboh kecoh pasal blog biol saya.


9- Apa perasaan anda bila ada orang berkata tentang blog anda di sekolah?
Erk. Sekolah? Nanti aku tanya kakak aku glamer ke tak blog aku ni. Kakak aku kan cikgu sekolah. Hehehe!


10- Sepuluh orang seterusnya bakal di tag.
Halamak..ni yang aku paisey ni. Kena tag. Lari sudah gelaran top blogger aku. Hahaha! Tag 2 atau 3 je boleh? Saya tag mama lala dengan kak bee je lah..



Sekian, terima kasih. Hee..

No comments: