Sunday, June 6, 2010

06.06.06

Bukan route 666.

Itu usia pengenalan saya dengan Mohd Khairul bin Fakri. Alhamdulillah. 4 tahun sudah!

Kahwin? Kau tanya Kerol ye bila dia nak pinang aku. Saya perempuan. Hanya tunggu orang datang pinang je. Hohoho! Lagipun, saya tak memaksa. Finance back-up pun tak tough lagi. Since saya continue belajar, lagi la kena pakai banyak duit. Sigh.. (-_-")

Huhm.. Rasanya kurus kut bila belajar nanti. Confirm aku tak sempat fikir pasal makan. Dah penat, boleh ke nak makan lagi? Lain la kalau kau memang perut naga boleh makan dalam apa jua keadaan sekalipun. Hohoho! Bulan puasa? Lagi cikeding kut. Entah sempat ke tidak aku buka puasa. Silap, makan roti kering yang spare dalam beg. (-_-) 

"Ya Allah, mudahkan lah urusan dunia akhirat aku, pelajaranku, dan berikan aku seorang lelaki yang soleh untuk membimbing aku di dunia dan akhirat"

 Pakej doa saya setiap kali saya berdoa. (Woah! Macam pakej percutian) Pakej pertama, alhamdulillah, setiap perkara saya dapat uruskan dengan mudah berkat doa saya kepada Allah, sama juga pakej kedua, pelajaran. Saya dapat juga. Alhamdulillah. InsyaAllah, Allah akan makbulkan doa saya untuk pakej ketiga saya tu. Saya yakin!

 Masa ni, saya hanya nampak Kerol. InsyaAllah, saya yakin, itu soulmate saya dunia dan akhirat.


*end*

3 comments:

Iman's Umi said...

Amiinn...

Eka Zulaykha said...

aminnnn.. terima kasih byk2 iman's umi! (^_^)

Iman's Umi said...

Sama2 byk2 gak