Wednesday, September 22, 2010

Menggemuk

Flabby here and there. Big fat arm. Cellulite at my thighs.. Gross!

Aku sedang menggemuk..!!

Ok, it's raya right? Open house? Mana mungkin untuk aku menolak! Ye, itu salah satu faktor penyumbang kegemukan aku.

"Woah, sayang dah gemuk. Tolong turun berat badan sekarang! Macam mana aku nak timang kau time first night lepas kahwin nanti?? HA HA HA. Start jogging ok?"

Wooh..mulut kau memang best Mr. Khairul! Dare u..

Start jogging? Yeah right! Bila masa babe?? Gua busy semakin menggila. Final dah dekat. Semua ini boleh buat gua tikam jantung.

Work loads..? semakin dibebani. Yeah, beban. Agak beban.

Nanti gua jogging la.. Tunggu gua habis final dulu ye babeh. Time tu gua balun jogging sampai hilang lemak yang lu selalu cubit kat belakang badan gua tuhh. Ok bebeh?

Gua tau lu suke tengok gua jadi kecik molek macam mula-mula lu kenal gua dulu. Sabar-sabar siket.

Love u too!

No comments: