Thursday, July 14, 2011

My Cousin's Wedding Day Part 2

Assalamualaikum.

Lately, orang kahwin dah tak kira musim dah. Dulu-dulu, orang nak kahwin semuanya kena tunggu school holiday. School holiday boleh dikira musim orang kahwin la. Sana-sini orang kahwin. Kalau balik kampung tu sepanjang jalan mesti ada orang buat kerja kahwin. Lain lah kalau kau lalu highway memang la tak jumpa orang buat kerja kahwin..memang nak kena lempang la kan sape yang buat kerja kahwin kat tepi highway...hehehe! Kau paham? Kau paham? Kalau paham, bagus. 

Anyway, Selamat Pengantin Baru kepada sepupu aku yang baru je kahwin pada 2 - 3 Julai 2011 kat Linggi, Melaka. Tahniah sebab dah jadi laki orang. Lepas ni jangan lupa bawak jalan kat rumah sedare-sedare ye. 

Here are a few pictures for everyone to enjoiceeee....


Makcik dengan sepupu aku yang baik hati sanggup ambil cuti semata-mata teman aku.




Dag! Dig! Dug! Di dalam dada~~~~ (sila kau nyanyi macam Haiza dangdut)




The Tok Kadi: Ompek campur ompek berapo?? Ha, jawab! Jawab!
The Bride: Errr...nervous la tok!


The Tok Kadi: Ese salam ekau bukan apo..nak jomput kek rumah ese pun ado buek kenduri. Datang yo!
The Groom: Baik atoookkk!


Nampak tak ayah aku pakai baju batik colour orange?? Comelkan?




Nice!


Oh my... It's RED! I like RED!


Last! Aku pun nak gak... Asek gambar orang lain je aku letak... Serious double chin! Kau ada??

Pasni nak kurus lah..

1 comment:

AIN MUSTAZA said...

xpayah nk kurus sgt la..hahaaha