Monday, July 18, 2011

Slightly Bored

Hari ni aku jadi stalker. Tahu stalker tu apa? Stalker tu penghendap. Ok, betul ke aku eja. Bantai sudah. Aku stalking blog orang. Aku stalking facebook Kerol. And aku stalking facebook orang lain.


Kredit: Google Images

Perkara paling penting, assignment. What? Assignment? Tak payah cerita. Langsung tak sentuh hape. Tak ada mood best untuk aku taip journal assignment yang bagus. I have change my mind, update blog. Konon nak buat entry best. Tapi tak boleh lah.. Mata kusyuk tengok Juvana. Konon malas nak tengok tv tapi apa boleh buat, dah syok kat Botak. Harharhar! Gila. Badboy kut. Eh, aku suka budak image badboy hape. Tak caya? Kau tengok Kerol aku sudah.. Kehkehkeh! Eh, tak tak. Awak tak jahat lah Kerol. Awak baik.

Aku baru je balik dari kampung. Balik kampung be a most exciting time for me. Aku suka tidur dalam kereta. Aku suka travel. Aku suka cuci mata. Aku suka tengok rumah kampung. Aku suka jalan belok-belok. Aku suka jalan yang kiri kanan hutan. Aku suka, suka, suka, dan sangat suka! Eh, aku punya suka lah! And paling best, aku suka jalan malam. Sejuk! Fuuuhhh..lena tidoq.

Perkara paling best kat kampung, of course ramai sedara. Everywhere pergi, mesti 'eh, kau sedare aku. eh, kau pun. eh, kau pun sekali sedare ngan aku jugak'. Ramai kenalan. Syok! 

Alright! Dah pukul 10 malam. Sedia untuk aku lelapkan mata, menggerbangkan rambut, menyumbat telinga dengan earphone murah RM10 aku tu dan bersedia untuk pekak besok pagi. Pasal dengar MP3 sampai pagi lah. Eh, kadang-kadang bangun pagi tengok-tengok earphone aku bawah badan, MP3 bawah bantal. Erm, habis bateri! 

Habis leter.

Ok bai! 

No comments: