Monday, July 12, 2010

Takdak Hal Lahh

Dalam post sebelum ni aku memang asyik cerita pasal Mesut Ozil pasal gua memang syok giler tengok dia main bola lahh..!! Hahaha. First, aku respect pasal religion dia Islam. Second, dia tak pernah kena kad merah. Main bola pun takdak kasaq macam player ayam belanda. Gua benci doww tengok Holland main! Third, dia main bola rilek takdak nak hamsap-hamsap player lawan. Itu yang buat aku dump Cristiano Ronaldo tuhh. Hahaha!!

Kunun kemaruk lahh, aku search gambar-gambar Mesut Ozil. (tak boleh blah kan?? Hohoho!!) At last, aku jumpa satu gambar yang buat aku flat terus dengan Ozil.


Bertindik??

Mungkin orang akan kata what's the big deal if he's piercing though??? Ye, aku memang kolot, kuno, dan purba bab lelaki bertindik ni. Seriously, kau handsome macam mana pun kalau dah religion kau Islam, aku tetap flat dengan lelaki bertindik. No big deals lahh kan..pasal kat Malaysia sendiri pun ramai lelaki macam ni. Hey, NO BIG DEALS LAH. Kolot lah kau eyka.


Aku suka macam ni.

Hurm. Wordlessly.. Ok, NO BIG DEALS. Lelaki Islam kat Malaysia pun ada yang bertindik kannn. Takdak hal lahh.



p/s: still minat tengok Mesut Ozil lagi.. (tapi appearance dia kat padang aje)

No comments: