Monday, July 12, 2010

Spanisch Won The World Cup. Boo Holland!!

Ok, aku lambat. Aku paling lambat tahu Spanisch menang World Cup! Ok, aku admit. Aku tertinggal. Aku lambat! Memandangkan aku ada kelas hari ni, so..aku tak de rasa hati nak tengok. Nanti mengantuk derr..

Walaupun tak berapa senang dengan kemenangan Spanisch (sebab diorang kalahkan Deutschland!) tapi diorang ni kira my favourite to win lahh.. Kalau Ghana againts Holland pun aku akan pilih Ghana. Because its HOLLAND! I hate Holland. Sebab diorang racist dengan orang muslim. Kenyataan ini bukan kerana aku seorang yang ekstremis! Because it's all about my holy religion.

Anyway, congratulations Spanisch!! Oh, Carles Puyol (gua rasa macam nak cukur-cukur je rambut dia) nak retired eh? Ok..patut la dia bersungguh-sungguh nak goal semi final hari tuh. Untuk kenang-kenangan hari tua. What a memories... Lulz! Sorry kembar Puyol. awawaww! Kembar puyol retired sebab nak jual lemang sempena raya tak lama lagi ni. Hahaha!!

Aku malas lahh nak insert gambar kegembiraan Spanisch memegang kek CAWAN DUNIA ni. Aku nak ulas lebih pun aku tak tengok siapa goal. So, later-later ah.. Hahah!

Congratulations Bosque. Sebab perut kau boroi anak buah kau main struggle. Takut kena sondol dengan perut kau. Hahaha!!



p/s: germany!

2 comments:

mr.curly said...

SPAIN !! SPAIN !!!...hahaha

Eka Zulaykha said...

deutschennn!!