Sunday, April 18, 2010

Pak Pak! Gedebung Gedebung!

I'm thinking two is better than one..

I like that quote. That's was so sweet! Song title singing by Boys Like Girls featuring Taylor Swift. Taylor Swift were good as a second voice.. I heard for millions, billions, trillions, zillions times. I really really love it. Saya suke sangat dengar lagu nihh. Sejenak bila saya mendengar lagu ni, mesti saya teringat kat Kerol saya. Woah! Madah puitis pujangga betul. I'm ready! I'm ready! Gagagaga!! (Tiru quote Spongebob) Yeh, i'm ready to be his wife!

Bila saya rindu kat dia, mesti saya pejam mata kuat-kuat sebab tahan daripada menangis. Macam ni..

Cuma saya tak banyak kedut macam dalam gambar kat atas ni.. Saya tipu diri saya kalau saya kata saya tak pernah berhenti fikir pasal dia. Hari-hari saya ingat dia. Bangun pagi, makan, minum, buat kerja, hatta buang air sekali pun.

Tengok..betapa angaunya saya.. Umur kami 23 tahun. Insya-Allah kami nak bertunang next year and next's for the next, insya-Allah. We married! Gagagaga!! Gatal sangat kau ni eyka.

Bukan gatal, dah wajib kahwin pun. Hari-hari ke hulu ke hilir..

Doakan hubungan kami.. (^_^)

No comments: