Tuesday, April 20, 2010

None of your business

Hidup ni kadang-kadang kelakar, pelik, memalukan, sedih, macam ala-ala cerita tamil pun ada. Hidup saya simple. Biasa. No tragic life. Sometimes, ada jugak. Bila fikir balik, apesal lah kau buat macam tuhh?? Kadang-kadang boleh timbul perasaan sedih, kesal, dan rasa bodoh. Tapi itu perjalanan setiap orang yang hidup kat planet bumi ni.


Ok, ke laut sekejap.


Honestly, saya bukan terbuka orangnya if nak cerita ehwal peribadi. It's none of your business. Macam tu juga dengan peribadi orang lain. Saya tak akan tanya atau ambil tahu melainkan kalau kamu cerita. Saya jarang meluahkan ekspresi perasaan kepada orang lain. Kalau saya sayang, saya jarang luahkan kata-kata sayang melainkan perbuatan. Saya jarang cakap pasal romantik-romantik, jiwang-jiwang, tulis lirik kat facebook, yeah..that's wasn't me. Macam tu juga kalau nak minta maaf. Sukar untuk menyebut maaf melainkan memohon secara visual. Contohnya, macam mengambil hati, perlahankan suara dan seterusnya barulah nak minta maaf. Kadang-kadang beli kad "forgive me, dear"..nak minta maaf punya pasal. Sehinggakan Khairul kata saya seorang budak perempuan yang ego. Bukan ego dear, it's me.. Itulah saya. Macam mana saya sekali pun, saya masih, tetap sampai bila-bila sayang kat awak, Khairul.


Whatever it is, terima kasih sebab hantar saya balik kerja siang tadi. Seronok naik motor dengan bie. Usually, kita naik motor pun round kampung bie je. Heheh. Tak banyak kereta, tak ada lori besar, dan yang penting tak ada lori sampah. Thanks for everything dear!!! Walaupun bie ada training petang tadi, bie tetap ada masa jemput awek debab ni balik kerja. Thank you so much!! Love you.. (^_^)

No comments: