Wednesday, April 21, 2010

Crappy Sappy

Persekitaran kerja yang baik dan selesa boleh  membuatkan anda selesa, yakin, dan tenang nak buat kerja. Ye ke? Ye betol...!! Meja saya penuh dengan decoration. Ia membuatkan nampak lagi comel, kemas, terurus dan teratur. Ok, tipu. Sebenarnya, kat bawah kaki, tepi kerusi, atas PC, tepi PC penuh dengan fail dan kertas-kertas feedback, memo, surat. Benciknye.. Puas sudah aku kemas tapi ada je feedback, memo, surat baru. Huh! Sengaja tak nak ambil gambar selebihnya, nanti korang tak tahu mana satu meja office dengan sarang cik ti. Macam Kak Lala cakap..

"Eei..kalau aku selak fail kat meja kau mesti bertebaran lipas keluar"

Cet, i tak sepengotor itu, tahu. Buktinya..

Hah, nah! Tengok kamu!


Bersih dan kemaskan??

Cermin kecil itu wajib..

Teedy bear = wajib! Semuanya Khairul bagi.

Taklah cantik sangat dan taklah adorable sangat. Tapi sukahati akulah nak buat apa kat desk aku..awawawa. Saya tak mahu ambil gambar secara menyeluruh sebab of course nampak berterabur, semak. Hahah.

Actually, aku tak tahu nak post entry apa.. boleh? Ok, saya letak gambar lagi kay.


Korang pernah ada boss macam ni tak? Tak pernah kannn..

Gambar sekian di atas, gambar bekas boss saya. Now, she's director of LPPKN Selangor. Tata Kak Rin! Gambar ni captured couple years ago. Heh. Baru nak letak.



Saya dan Khairul

Ok, ni lah gambar Khairul saya. Heheh!! Captured kat Level 2, Shoes Department, Sogo. Boleh..?? Tunggu promoter tu pergi ambil kasut. Lama sangat sampai boleh main handphone..


Sudah-sudah, cukup cukup.. Sekadar itu je gambar saya. Lain kali, saya post gambar lain. Walaupun gambar entah hape-hape.

Bye

(^_^)

No comments: