Saturday, April 10, 2010

En. Mohd Khairul, bila lagi??

Kenapa ye bila kita mesti terasa ada something pelik dalam feeling diri kita bila kita tengok kawan-kawan sama belajar, sama-sama gossip, sama-sama makan, sama-sama rehat tu dah kahwin atau dah tunang? Terasa macam..

1. Ish, kawan aku dah kahwin/tunang..

2. Tak tau pun..

3. Erm..aku bila lagi?

4. Takpe..jodoh dia sampai dulu..

5. Rasa macam tak laku pulak. awawaw

6. Aku dah tuwe..semua dah kahwin. Aku???

Itulah yang aku rasa wehh. Takpe..my carrier was my first rate! My dad said..

"U are still young. Stable ur carrier first. Get higher education as long as u can. I didn't say marriage was not crucial part of life, but if Khairul datang meminang sekarang, kahwin sekarang. Jangan tengok kawan-kawan kahwin, kau pun kepoh-kepoh nak kahwin"


Hahah!! See..how desperate i am! No! I'm not desperate. I'm just feel anxiously. Taknak pegang title tak rasmi sebagai "andartu". Hold a second! Tak andartu kan selagi tak mencecah usia 30?? awawaw. Parah!


Hello, cik eyka! Selagi u pegang botbot tak betul, selagi tu tak pass nak kahwin ok! Nanti jatuh anak tuhh.. Masak? Reti ke? Masak ape? Nasi goreng je? Itu kedai lagi sedap.. Hahaha!!


Jodoh oh Jodoh! Jodoh aku tak masuk meminang lagi.. Yo la..sapo suruh cari sebayo.. kan dah lambat. En.Khairul, bila bila bila? awawawaw. I dah ready jadi isteri u. awawawa!! Gedik sial..


(^_^")

No comments: