Thursday, May 16, 2013

ki ki ki kiyomi!

2 atau 3 bulan lepas, demam kiyomi effect kat semua orang. Aku je tak effect pasal aku bukanlah peminat artis korea or k-poppers. First time dengar kiyomi tu, aku always wonder apa kiyomi yang orang dok cerita tu. Terima kasih lah kat Google and Youtube menemukan aku pasal kiyomi. 

Honestly, bila aku tengok awek-awek yang buat kiyomi ni, eh, diorang ni buat isyarat bisu ke apa.. You know, tangan dengan mimik muka diorang... So, aku pun, oh! diorang berjoget. Joget ke? Entahlah.. Walaupun aku rasa pelik and canggung dengan apa yang diorang buat, teruja sikit tu ada laa bila tengok cuteness diorang. Yang LOL pun ada.

Bila girls yang buat tu comey lah kan.. So, how about guys? Awkward. Ye, awkward. Macam gay, seriously. Sorry kepada guys yang kiyomi. It does happened and he's my friend, and..I have to say this. Nampak gay, bro. Unless, kalau parody tu taklah nampak gay. Nampak, eh, senget lah korang ni. Haha.

Jadinya, aku tak rasa nak buat video kiyomi sebab aku rasa diri aku dah tua nak buat-buat benda merepek macam tu, eh! Macamlah ada orang tengok video kita kannn... Haha. Sekarang aku rasa kiyomi fever ni dah reda sikit kut. Dah jarang nampak orang upload video perasan kiyomi masing-masing. Bahaha. 

So lepas ni, apa pulak?

No comments: