Wednesday, October 12, 2011

So What?

Aku betul-betul ada mood nak berblogging. But, i'm blanked. Suddenly, my brain naked. What the hell are you going to write about? 

Politik?
Sorry, aku tak pandai cerita perihal politik. 

Dunia?
Aku jarang baca paper lately ni. Malas nak baca politik. Kerja Kerajaan memang harus order surat khabar arus perdana. Tabloid? Ermm..tabloid banyak cerita sex. Macam Metro.. Kadang-kadang aku baca jugak ...

Cinta?
Aku tak nak jaja pakwe.

About myself?
Eh, aku tak ada benda nak share lah.

Office?
Boring!

Tips? Tutorial?
Please, aku tak pandai nak bertips-tips bagai. Tutorial? Tutorial apa je? Pakai tudung? Eh, c'mon lah.. Gua pergi kerja pakai tudung pattern bawal je kot. Tak pun tudung sarung RM10 beli kat Jalan TAR. Takde shawl-shawl bagai. Ada pun, buat lawa depan pakwe je. Weh, nak pakai shawl pergi kerja? Pukul berapa lak aku kena bangun nak belit-belit shawl. Please, masa itu emas. Ala kadar cukup. Office tempat mencari segantang nasi. Bukan sesuap eh. Sesuap dah tak relevan. Sesuap dapat makan sekali je. Segantang dapat makan tambah banyak kali. Baru kenyang der.

Aku bertudung. Perempuan bertudung. Memang aku ikuti fashion tudung nih. Syria, shawl, sebut ape je. Semua aku tau. Pernah gak lah try pakai shawl. Outing je lah.. Nak pergi office pakai shawl memang kena tinggal dengan bapak kau lah.. Jawapannya, pergi kerja naik LRT la eh. Lambat!

Kesimpulannya, ni entry yang pointless. Sorry, aku tak berapa nak center malam ni..

p/s: Ramai betul Hana Tajima tiruan. Tertipu!! Baru nak mintak sign terus "ok fine, kau FAKE!"

No comments: