Tuesday, August 16, 2011

Bazar Ramadhan LPPKN

Assalamualaikum!

Hari ni hari selasa 16 Ogos 2011 bersamaan 16 Ramadhan 1432 Hijrah, dekat office kitorang telah pun buat Bazar Ramadhan yang bermula pada pukul 12.00 tengahari sampai lah 3.00 petang. Alhamdulillah. Ramai jugak orang singgah. Yeay! Happy giler tengok orang jual beli. Macam-macam ada. Segala jenis mak nenek punya kuih raya pun ada. Makanan paling banyak orang jual and paling laku! Ye lah..orang beli nak buat buka puasa. Tak payah jalan jauh-jauh. Turun kat lobby terus jumpa gerai. Aku? Aku tak meniaga. Aku jadi model duduk tepi tembok. Eh, tak tak. Aku lepak menyibuk buat-buat sibuk kat gerai Mama Lala. Agihan kurma dan bubur lambuk paling best. FREE kot! Siapa tak nak kan??

Oh ya..just a few pictures for enjoiceee!! Tak larat nak edit and credit name banyak-banyak. Lenguh!

Gerai B&D!


Kuih and biscuit raya




Tokey..sorang lagi tengah sebuk masak laksa.


Mak enon dengan mak esah shopping laksa. Hehe!!


Alah, jarang pulak sign ni macam gigi Spongebob






Her son called her 'mommy' and she's younger than me! Oh manggg..aku tak kahwin lagi! Yeah..she's cute. :)


Macam la tak konal ni sapo...








2 cik abang tadi jual karipap frozen yang bila dah pukul 2 petang dah tak frozen dah




Hahaha! Kelakar lah acik ni buat lawak! Geli pinggang den.












ehem!








muko dah nek samo dah den tengok


My lovely daddy with his bestfriend... Uncle Zainal!


*sorry kalau quality gambar tak berapa nice pasal aku lupa nak tukar ISO camera...sigh!


p/s: Jangan lupa datang beramai-ramai ke Dataran Merdeka sempena program Ihya' Ramadhan Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat (KPWKM) esok, 17 Ogos 2011 bersamaan 17 Ramadhan 1432 Hijrah. Makan FREE yop!! Jangan lupa hangkut satu rumah. Aku? Kena jaga khemah OKU...

1 comment:

blog-tips-kurus said...

dear,
pix muko samo tu kena TWEET Dato' punya BB lo! copek! copek! :-)