Thursday, October 22, 2009

(^_^")

Oh, saya dah tanya Kak lala(t) kenapa dia nak keringkan buah laici. Buah laici? Eh, bukan. Buah LONGAN. Rupanya kena makan buah longan untuk tambah susu. Erk? Tapi point sekarang ni "kering" bukan "makan". HU~ (-_-") Pening.. Tak pe.. Question mark dalam kepala dah solve dah antara longan, laici, dengan buah mata kucing. Yang nyata, buah mata kucing tak ada langsung dalam talking point saya. HUH~

Yang pasti longan, laici, mahupun buah mata kucing (kena sebut words "buah" sebab takut orang ingat saya manusia karnivor yang makan mata kucing sedangkan manusia adalah golongan makhluk omnivor) sedap kalau buat air. Especially bulan puase. Wah, menarik! Sampai air batu pun nak nyonyot sekali. .







-My lovely shoes-


Mesti tertanya-tanya kenapa tiba-tiba saya letak gambar kasutkan? HE HE HE. Sebenarnya shoes ni gift dari Krol. Siapa Krol? Krol ni orang yang selalu meng"happy"kan saya. HU~ (^_^) According to my belated birthday on 5th September, he gifted me a shoes as my birthday's present. HOO~ Shooo nice~.. Well, saya tak selalu pakai sebab kaki saya rasa panas bila pakai kasut tutup penuh. Nanti berkuap. Ngee~ Nasib baik tak ada kulat air kat celah-celah kaki. Yucks! Prefer to wear flip flop and sandals anyway.


-Memoirs of My Flip Flop-

Story pasal flip flop, saya ada kisah sedih pasal flip flop saya. U know what, flip flop saya kena gigit tikus! Wuargh! Durjana sungguh. Ayah saya kata maybe flip flop saya tu manis kot.. HU~ (-_-") Betul kot. Mana lah tau saya ada terpijak gula-gula ke..kan? That rat is soOoo mean! Apa..dah lapar sangat ke? Sampai hati u gigit selipar i ye Mr.Rat?! Sedihkan? Maybe flip flop saya tuh crunchy and enak sampai Mr.Rat gigit. Mana entah datangnya Mr.Rat pun saya tak tau,tahu!






Picture dah kena gigit tu saya tak upload sebab..cedey! Dah koyak-koyak dan hancussss. Next week beli flip flop baru aje. Akhirnya, tong sampah tempatnya selepas saya baru pakai flip flop tu seminggu.. WU~ WU~ (-_-)

Mesti perasankan kenapa saya asyik letak gambar paras kaki je. Sebab saya suke..!! HU~ Mengantuknya bila dah makan nasi goreng sambal belacan bersama telur goreng mata kerbau. HA! Sungguh gemuk! Saya tak gemuk pun. Tembam dan montok jer. Bila nak kurus? Tak tau la,tahu!

No comments: