Wednesday, October 21, 2009

Have to!

Sengalkan deleted blog lama semata-mata setting dia lari. Kalau lari, kejarlah. Ye tak? Sengal saya ni kan? Kan? Kan? HU~ (^_^") Tak apa lah. Tak banyak writing pun. Saya sangat malas menulis blog. Kenapa? Maybe hari-hari saya hanya lalui macam biasa jer. No drama! Just a same.. Sedihkan? That's okay. At least, hidup saya tak dilanda bencana. HU~ Burp! Kenyangnya makan McD. Spicy Chicken McDeluxe. Sungguh gemuk! Tapi enak kan? HE HE.

Well, saya baru dapat nephew! HU~ HU~ Bukan anak kakak saya ye. Kakak saya belum kahwin lagi. Bila dia nak kawin? Oh, tanya kat dia aje kay. (^_^) Actually, anak kakak kat office saya. Saya dah anggap dia macam kakak sulung saya. Sebab dia lagi tua dari kakak kandung saya. HU~ HU~ HU~. Jangan marah ye kak lala(t). Sungguh comel! Saya sangat sukakan baby dia sebab pipinya yang montel macam buah jambu air. Pagi-pagi mesti nak pegang dia. Tembam! Tapi mama ngan papa dia tak comel pun. Pelikkan? Baby diorang comel pulak. HU~ HU~ Cowie again kak lala(t).



Be ur buddies? Of course my little buddies. Oh, sungguh comel lah kamu nih Budak Tembam!

Nak tengok lagi?
Pipi jambu air! Nak picit-picit jek..!!
Lagi?

Sungguh kacak!
Cukup-cukup! Nanti patah gigi geraham bawah saya sebab berlaga dengan gigi atas menahan geram tengok budak jambu nih. Oh, nama dia? Farish. Bukan Cat Farish yep. Gambar parents dia? Oh, tiada dalam simpanan. HU~ HU~ Bayi tembam ni lah kak lala(t) kendong pergi office hari-hari. Akhirnya keluar jugak. Ingat tak mau keluar. Yelah. Makan tanggung, berak cangkung. Yeke baby berak cangkung dalam rahim ibu? HU~ Bila agaknya saya boleh menimang anak sendiri? Oh, sungguh gatal soalan tuh. HE HE HE. Tunggu umur saya 25 atau 26 ye. (^_^") Fuh..cam confirm jek.

No comments: