Saturday, June 4, 2011

Entry Petang

Assalamualaikum.

Selamat petang!

Dan selamat menjamu selera goreng pisang panas plus kopi 'o' kaow!

Em..kau nak aku cerita apa? Lately, aku macam kering idea nak merepek sangat kat sini. Bila umur dah naik setahun ni macam malas nak merepek-repek lagi. Hahah! Bajet nyampah kut macam kau matured sangat..

 Alhamdulillah, kerol balik esok dari Korea, insyaAllah. Result untuk game dia hari tu, unfortunately, Malaysia tak menang dengan Singapore yang ternyata tak pakai tenaga orang tempatan langsung dan  HANYA PAKAI TENAGA BARAT. Tak aci lah kan, kita kerah kudrat orang tempatan yang majoriti berbadan kecil, diorang kerah kudrat omputeh yang majoriti badan macam The Rock.. Takpe, takpe. Aci tak aci, aci kat India yeh! Sebelum kerol ke korea, aku tengok dia macam kurus jek.

Hari ni Malaysia against Phillippines. Malaysia wajib menang untuk kekalkan gelaran dan kedudukan sebagai Division 1 rugby team for Asia. Kalau jatuh Division 2, malu kut. Apalagi division 3. Alhamdulillah, ranking Malaysia tempat kelapan dalam Asia. Walaupun sukan rugby tak dapat tempat sangat kat hati rakyat Malaysia, sekurang-kurangnya sukan ni dapat kedudukan top 10 Asia walaupun kalah teruk masa Komanwel kat India dulu. Actually, aku frust sangat bila aku selak paper mesti tak ada perkembangan rugby. Balik-balik cerita pasal bola. Tak pun cerita pasal Safee Sali main bola kat Indon. Eh eh, jeles nampak! Em..kalau nak tau sangat kena bukak channel Astro Arena.

Bola..mana-mana pergi pun, bola. Masa level sekolah menengah dulu siapa dapat couple dengan mamat bola je dah famous satu sekolah. Haih.. Bola...Bola..

Takpe, takpe, be low profile.

Orang lain suka bola bulat, aku suka bola lonjong pulak. Bola rugby kan lonjong.

KAHAKAHKAHAK! geli kut!

Ok, nak cerita lain pulak.

Nama je ada laptop canggih, tapi tak pernah pakai. Aku godek kat paint. Aku pun start drawing.

Tada!!
Lukisan hodoh nak mam*tet*

Lukis pakai mouse je kut. Mana mampu nak beli tablet. Aku bukan cartoonist pun. Membazir!

p/s: 06.06.06 nice!

No comments: