Thursday, December 2, 2010

Hengkau Henapa?

Apa? Cantik? Tak..tak..aku tak cantik. Apa? Comel? Ohh..yang itu mungkin benar. Apa? Gemuk? Ohh..sudah tentu tidak. Cuma debab saje. Hahaha!

{cakap dalam hati sambil tengok muka kat cermin kecik tepi PC}

Hurm..ye..aku boring. BORING TAK DAPAT KELUAR LUNCH DENGAN JOHN RYDER. Huh! Bosan lunch sorang-sorang. Macam orang gilak makan sorang-sorang sambil tengok muka sendiri kat cermin kecik lepas tu borak dengan diri sendiri.

"Humm..hidung hemakin humbat hebab hase hacam hnak hemam. Oh..hnak hubat hminyak hcap hapak. Kapak..bukan hapak! Hnak hapu kat hidung.. Hrooottt! Oh..hingus hmeleleh.. Haku hemam hindu kat hjohn kut.."

Ya..aku nak demam!

3 comments:

Kay- said...

alamak!

teciannyer kamu!

meh cni aku sedut hingus tu sikit..

kkikikkiii...

;p~


luv,
catherine-

Kay- said...

aik? 1st? ehe

Anonymous said...

Ini adalah pertama kalinya saya saya kunjungi di sini. Saya menemukan banyak hal menarik di blog Anda terutama pembahasannya. Dari ton komentar pada artikel Anda, saya kira saya bukan satu-satunya memiliki semua kenikmatan di sini! terus bekerja dengan baik.