Wednesday, November 4, 2009

Hari ini sangat guruh!!

Saya badmood giler hari ni. Badmood pun sibuk lagi nak tulis entri. Sigh~ Start malam tadi keadaan saya umpama guruh kat langit disusuli hujan lebat! Puitis pulak. Shit! Hopefully hari ni tak ade orang usik saya. SAYA SANGAT-SANGAT BADMOOD!! Confirm saya macam singa kalau ada orang usik saya. Grrr!! Nasib baik tengahari dapat jumpa bie. At least, reda sikit badmood bila tengok dia.. Dia sangat comel! Kami akan berkahwin nanti! HE HE HE. Bila? Oh, tunggu 2 atau 3 tahun lagi ye. Mungkin adakah kami akan memiliki anak-anak yang comel? Oh, sudah tentu. Bahah!! saya-sangat-suka-berangan. That's my tagline right now. (-_-")

Bosan giler hari ni. Hari-hari buat benda yang sama.

6.00am - Bangun pagi dengan malasnyer. Berangan 2-3 minit teringat kat bie. (^_^")

6.05am - Iron baju untuk hari ni. Jangan tanya saya kenapa saya tak iron baju dari malam tadi ok.

6.20am - Ready for shower. Blup! Blup! Blup!

6.45am - Keluar dari bilik air sambil berlari-lari anak menuju ke bilik. Pakai baju! Make-up! Siapppp!!

7.05am - Finally, siap jugak. Tapi..still tak sempat pin tudung. HE HE HE. Pin dalam kereta sudahhh..

7.05am - 7.45am - On the way pergi keje. zZZzzzZZ!! : sambung tido dalam kereta. (-_-") sungguh perempuan!

7.50am - Punch-card! Sambung make-up dalam toilet. Kadang-kadang kat meja saya je. Make-up bawah meja. Bahah!!

8.00am - Pergi kantin. Isi tangki dulu.. Lapar! Lapar! Lapar!

8.30am - Siap sedia menghadap muka boss. Seterusnya...buat kerja!!

12.30pm - Message bie bagitaw nak lunch sesama. Sungguh bunga!

1.00pm - Yay! Lunch time... Jalan-jalan dengan bie.

2.10pm - Masuk office balik. Sambung buat kerja.. Sungguh tunjuk rajin. (^_^")

3.00pm - Ketupat time!! Gossip lar.. HE HE HE

5.00pm - Punch-card! Hooray..balekkk!!

Macam tu lah routine saya hari-hari. Bosan tak? Bosan tak? Bosan tak?

Hurm..

Esok? Sama jew...

-Bye-

No comments: